Myynnin koulutus
Draivia ja työkaluja puhelintyöskentelyyn sparrauksen avulla
Tarjoamme asiantuntijaosaamistamme myös muiden käyttöön järjestämällä asiakkaillemme laadukasta ja asiakkaan tarpeista lähtöisin olevaa koulutusta puhelintyön saralla. Tahtotilamme on omalta osaltamme olla tekemässä puhelintyöstä arvokasta ja ihmislähtöistä sekä tuoda sitä tekeville henkilöille draivia, uskoa ja rohkeutta omaan työskentelyyn.
Meidän voimavaramme on maailman suurin media – ihminen.
Konseptoitua koulutusta käytännönläheisesti
Vaikuttavaa B2B-myynnin koulutusta ei voi tehdä ilman käytännön kokemusta alalta. Koulutuksemme perustuvat pitkään, henkilökohtaiseen kokemukseen sekä saavutettuun alan vahvaan näkemykseen ja todistettuihin huipputuloksiin!
Kehittämämme koulutuskonsepti on ainutlaatuinen ja virtaviivainen. Koulutus on käytännönläheinen kokonaisuus, jonka avulla sparraamme B2B-myynnin alkupään puhelintyöskentelyyn.
Oval Companyn koulutuksen avulla tekijänne saavat konkreettisia apuja ja parhaita käytäntöjä puhelintyöskentelyn ihmeelliseen maailmaan.
Pystymme rakentamaan koulutuksen tarvittaessa myös yrityksen yksilöllisten tarpeiden pohjalta. Tarjoamme esimerkiksi hyvää palautetta saanutta 1to1-yksityissparrausta.
Koulutuksessa pureudutaan muun muassa seuraaviin teemoihin:
- Luottamuksen synnyttäminen asiakkaaseen
- Soittotarinan kirkastus
- Vaikuttava puhelintyö
- Puhelinäänen merkitys ja kehittäminen
- Rohkeuden lisääminen uusasiakashankintaan à asenne ratkaisee
- Tavoitteellisuuden lisääminen
- Käytännön puhelintyöskentely - kääritään hihat ja soitetaan yhdessä